9 maj 2011

Heej bloggen!
Jag glömde skriva igår :S
Men jag var på bio med Tang då :P
Vi såg fast and furious 5 och den var asbra :P
Men jag och Tang är nog farliga att ta med på bio tsm för när vi kmr därifrån har vi 19 andra filmer att gå på ...
det var ju tur att man numera e medlem i bioklubben ;D
Idag har varit en helt vanlig dålig måndag... jag hatar vanliga måndagar... börjar skolan 20 över 8 och slutar halv fyra, har inga roliga lektioner på hela dagen och bara 5 minuters-raster om man inte räknar bamba... tråkiit!!!
Men sedan har den dåliga måndagen fortsatt med att plugga :( ;P tråkiit de me...
Men sedan kom BeckaBecka och det var roligt och vi pratade och lyssnade på musik :)
Nu skall jag duscha och äta lite... får se om jag skriver mer sen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0