7 maj 2011

Hej!
Jag kunde inte skriva igår för mitt internet var cp och kunde inte logga in på bloggen eller fb efter klockan 4 :(
Men igår var jag med BeckaBecka :D KulKul :)
Men vi gjorde inte så mkt...
Vi spelade sims som jag inte gjort på miljoner år!!! Och vi satte på assugig musik som vi mobbade ( :P ) och så pratade vi om allt och ingenting :) Men jag tror hon skulle till sina kusiner  (eller vad det nu var) idag så vi kan inte göra ngt idag :(
Lena (mammas kompis och en askul sak) kmr förmodligen idag :) Det e oxå kulkul :)
Vi frågade oxå Linnea om hon ville va med oss igår, men hon kunde inte :( 
Det får bli en annan gång Linnea :) <3
Nu skall jag äta mammas fiksen i moset ( Det kallade jag det när jag var liten och inte kunde säga ''fisk'' och det fastnde :)) och det e det godaste jag smakat som innehåller fisk om man inte räknar mormors fiksen i moset :)
Jag kan skatta mig lycklig att det inte e pappa som gör den (usch för pappa och hans klumpar)! :P :S
Skriver mer senare :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0