7 maj 2011 nr 2

Heej:D
Det blev lite senare än väntat... men det är fortfarande 6 minuter kvar av 7 maj 2011, så bättre sent än aldrig va? :)
Jag har tittat på Eragon idag, och till er som gillar Harry Potter och/eller söta killar e den nog värd att se ;) ;P
Lena kom idag, men jag var ganska osocial kan man säga... jag satt på mitt rum med musiken på högsta volym och gjorde bara ingenting :S heheh...
Iallafall... tja iallafall vadå? Vad kan jag skriva att jag har gjort? Det har varit en återigen så gott som händelselös dag... :/
Skrivaer imorgon och hoppas att jag kan skriva mer då...
P.S
Nu e dt bara 2 minuter kvar men jag han skriva inlägget idag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0