18 maj 2011

Heej bloggen!
Idag hade vi friluftsdag på skolan på rambergsvallen... ganska tråkigt :(
Men vi fick ju sluta 2 timmar tidigare och kommer få ha håltimme på idrotten på fredag :)
Vi hoppde längd, körde kast med liten boll, sprang 800 meter, stötte kula och sprang lopp på 100 meter.
Det gick inte så bra för mig på många av dem... framförallt inte på 800 meter :(
Först var jag först i typ 20 meter, innan ngn gick om mig... sedan blev jag fyra men sprng ett varv och blev inte ens trött, men så blev hela synfältet snurrigt, jag fick ont i huvudet och fick svårt att andas, bara sådär på typ 10 sekunder ? Läskigt? :o... Så jag fick gå och sätta mig på läktaren o de blev värre :(
Men sedan åt jag och mådde bättre förutom i huvudet efter det, det var väl blodsockret som gick i botten eftersom jag hade struntat i frukost tror jag :-/
Jaja nu till lite roligare ämnen...
Jag såg pirates of the caribbean i främmande farvatten idag på premiären, perfekta platser i 3D, kan det bli bättre? Det var jag,therese,sara,tang och johanna.
Den var väldigt bra, men dock inte lika bra som de föregående filmerna, men så länge Jack och Gibbs är med så e jag nöjd, de e ju de bästa karaktärerna i hela filmen! De e asgrymma :D :P
Heheh...
jahopp nu blir det lite äta och sedan vet jag inte vad... :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0