15 maj 2011

Heej bloggen !
Idag kom mormor och morfar hit :D Yippi!
Det tänkte jag ialla fall när de kom, men sedan fick mormor veta att min mobil blivit STULEN (notera ordet STULEN!) och började skäll ut mig! Det var ju tjort inte jag som stal den eller? Jag satte ju inte direkt upp en skyllt där det stod ''HÄR ÄR MIN VÄSKA, SNO MIN MOBIL BARA, JAG VÄNTAR'' eller ngt sånt? Hon ''went on and on'' om hur jag alltid lyckades gör mig av med min mobil (som jag förövrigt bara gjort EN GÅNG!) och att jag inte borde få en ny och att jag får skylla mig själv (som om det var MITT fel?) Den reaktionen hade jag kunnat ta från mamma (som förvånansvärt nog inte blev arg, utan lät mig skälla ut mig SJÄLV, vilket jag föresten gjort nu, så jag hade inte behövt mormors hjälp) men inte från mormor! Min mormor har varit min klippa hela livet som jag kunde kontakta när jag behövde prata eller när jag och mamma hade bråkat etc etc...Att höra det från henne var 1000 ggr värre!
Men jag tänker inte skriva mer om det nu...
Pappa messade och sa att han anlänt till Torremolinos i spanien idag (Hans plan hade åkt halv sex imorse stackarn) och hade solsken och 25 grader varmt till skillnad från gbgs molniga och regniga väder :(
Jaja... skall ducha nu, skriver knke mer sedan...

Kommentarer
Postat av: anonym

Tjenare, jag har en fråga som jag gärna skulle vilja ha svar på: Hur ofta tvättar du håret?

2011-05-17 @ 08:14:51
Postat av: Josefin

Jag tvättar håret varannan dag men duchar så gott som varje :)

2011-05-17 @ 15:04:23
URL: http://jozzanme.blogg.se/
Postat av: anonym

Ofta? Då vet du inte hur man gör eller nåt

För det är alltid hur fett somhelst

2011-05-22 @ 18:00:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0