14 maj 2011

Heej bloggen!
Jag har inte kunnat skriva på länge för min blogg har varit lite konstig så det jag skrivit har inte hamnat på bloggen sedan den 9:e maj :(
Igår var det fredag den 13:e :O Och jag tappade bort min mobil, eller rättare sagt blev den nog stulen eftersom jag hade den i min väska och den ligger inte kvar där... men jag skulle ha fått en ny idag, men jag skall till lisse med Linnea och BeckaBecka idag, så det går inte :( Men det skall bli kul, det var ju så länge sedan som vi gjorde ngt alla tre :/
Men igår slår inte min torsdag :(
Min kanin Pelle gick bort då :'(

Visst e han sööt! :'(
Men nu skall jag göra mig i ordning och säga hejdå till pappa innan jag åker. Pappa skall ner till spanien (SPANIEN! :@) och jobba idag tills på torsdag kväll :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0