30 juni 2011

Heej bloggare!
Beröm mig! Jag skriver igen, 2 dagar i rad... :P Bara se till att jag fortsätter såhär... :P
I allafall... Idag har jag tp nt gjort ngt...
Eller joo, jag har skrivit klart min önske-lista :)
Och jag har fått mitt konto-kort idag :D
Cdon.com e litte konstiga? Beställde ju ett spel där i söndags, skulle kommit igår. Så pappa kollade på deras hemsida (nivet man kan ju kolla hur långt varan man beställt kommit och såå...) och dt stod ej anlänt. Men dt stod nt att de skickat dt, så pappa mailade dem och kollade dt. De svarade '' Vi väntar på att få det från vår leveratör, kommer det inte inom 5 dagar skickar vi de vi har på lagret'' men om har dt i lagret, så vrf skickar de dt inte. Jag och pappa tror att de egentligen slarvat bort vår beställning, och bara säger så... :-/
Men jaja... vet nt vad jag skall skriva nu, skall väl återgå till att lyssna på musik och skriva på min novell och min bok-blogg :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0