29 juni 2011

Tjoo bloggen!
Ja jag vet att jag sa att jag skulle bättra mig på att skriva på bloggen, och jag försökte faktiskt...
Men dt e ju sommarlov! Jag glömmer bort allt då!
Men iallafall, nog om mitt icke-skrivande
Jag har varit på stranden 3 dagar i rad nu, och dt var askul och skönt att komma hemifrån en stund och bara sola, bada och relaxa!!! Asskönt!!! :D
Jag har också skrivit litte på min novell ''Efter alla år'' som jag fick som uppgift i 6:an och fortfarande skriver på när jag skall börja 8:an. Jag kan verkligen inte skriva noveller ... :P
Jag har beställt ett data-spel ( the sims 3 kvällsnöjen) som borde komma imorgon eller på fredag :) En tidig födelsedagspresent :D
Jag fyller ju år om 2 veckor exakt :D KulKul... knke. Eller... att fylla år, träffa familj och släkt och få paket-delen e ju kul. Men jag har liksom aldrig fått ha min födelsedag ifred, utan har ju alltid fått dela med min tvillingbror Joel :( Man måste ju ''komma överens'' om fika, tid för presenter, fira morgon eller kväll och mat tsm... till skillnad från min lillebror tobias. Mamma kommer jobba på min/vår födelsedag också :( Hur kul e dt då? Och jag gillar inte att stå i centrum på ett sätt. Jag menar, dt e ju kul att höra ''GRATTIS'' och ha en dag som är ens egen (även om min inte är min egen) men jag tycker inte om när allt kretsar kring mig, liksom att allas blickar faller på mig och jag får bestämma dt mesta... jag gillar nt dt...
Men men, dagen kommer när den kommer och kommer försvinna lika fort (dessvärre) och sedan är det 1 år till nästa födelsedag ellerhur?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0