21 juni 2011

Heej!
Jag vet att jag inte skrivit på några dagar... eller veckor, men jag skall försöka bättra mig jag LOVAR ! :D
Iallafall... jag och DellaNella har gjort en ny blogg tsm om kaniner, med litte fakta och bilder och sådär, och den e mkt finare än min kan man säga... :P Men jag skall fixa min blogg senare idag.
Morfar fyllde 80 fredags och vi var uppe i karlskoga och firade honom. Jag och Rosanna gick dessvärre om varandra... hon var i falkenberg den helgen vi var i kga :( Men vi träffas nog under sommaren eftersom min moster kmr vecka 27 och jag kan säkert följa med den tbx, de bor i örebro så de kan lämna av mig på vägen... :)
Om inte annat kmr mormor och morfar när jag fyller år den 13 juli så jag kan nog följa med dem då...
Så kul för nu har jag kompisar både hos dem i stan och i stugan. I ''stan'' (eller va man skall kalla det) har jag Rosanna (:D <3) och i stugan har jag Linus :D ASKUL ! :D
Jaja, nu skall jag läsa lite i min nya bok, och jag skriver igen imorgon :)
P.S
kolla gärna in den nya bloggen www.kanintassen.blogg.se :) Min namnteckning e  :D litte löjligt med endå :P :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0