1 juni 2011

Heej bloggare !
Jag har inte skrivit på typ 2 veckor men jag har inte haft tid eller ork !
Jag har sett på baksmällan 2 på bio, och den var väl sådär, början var bra men slutet var ganska segt !
Jag har oxå sett Red ridinghood, men den såg jag på datorn :P
Nu har jag jobbat mig igenom de jobbigaste dagarna på terminen... de innan sommarlovet ! Det är då man har alla stora prov,läxförhör och inlämningar.
Men nu har jag bara 2 vanliga skoldagar kvar...
Imorgon e dt en röd dag och på fredag e dt studiedag.
Sedan e dt helg.
Sedan e dt sveriges nationaldag som jag inte bryr mig ett skit om förutom att jag får vara ledig då oxå :D
Sedan är det normal tisdag och normal onsdag.
Sedan är det klassens dag då vi skall till saltholmen och bada ( om dt inte börar regna för då skall vi på museum  :( aptråkigt !)
På fredag har vi städdag.
På måndagen efter dt skall jag bara till skolan klockan 9, sjunga våra låtar ( vi e btw den enda klassen på hela skolan som skall sjunga :-/ ) och sedan skall jg till klassrummet för att lärarna skall ''hälsa glad sommar'' och sedan slutar jag typ halv elva :) Sedan är dt SOMMARLOV !!!!!!!! <33333333 :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0