5 juli 2011

Heej bloggen :)
9 dagar kvar! :D
Idag har jag varit med BeckaBecka och vi hade vattenkrig med hennes lillasyster Emelie och hennes kompis.
Så ut som en dränkt katt!
Emelies kompis Amande tog upp vattenslangen och sprutade på mig och Becka :P hahah, dyngsura blev vi! ;P :D
Men det var askul :D
Spelet kom inte idag HELLER ! :@ Guud va arg jag blir på cdon!!!!! :@
Liselott,Benny,Oliver,mamma,Joel och Tobias spelade minigolf idag :P Mamma vann tror jag :)
Imorgon skall ett stort sällskap till lisse varav jag ingår :)
Dt blir jag, mamma, Joel, Tobias, Liselott, Benny, Oliver, Lena, Anette, Daniell och Elsa... :) bra att dt e ojämnt eftersom dt tp alltid e ngn som inte vill åka just dt och får stanna nere och passa alla väskor (dt undviker jag så gott jag kan)
Bara ett liiiiitet problem... Elsa åker ALLT :( Dåligt eftersom jag nt kan åka asstora saker typ spinrock och kanonen eftersom jag nt kan åka ngt där dt snurrar, e loper(asså om man åker uppochner) eller om dt går så fort att man inte får luft, blir asillamående :(
Asså jag åker ju självklart Ballder och så men...
Jaja, dt blir nog bra, sedan blir dt ullared förmodligen på Torsdag :D KulKul :D
Nu skall jag läsa lite innan jag skriver dagbok och sedan knyter mig ;P :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0