4 juli 2011

Heej bloggen! :D
10 dagar kvar...
Som ni säkert förstått räknar jag med dagen som pågår just nu i dagar-kvar-nummret. Eftersom att dagen inte är slut än menar jag...
Min moster Liselott, hennes man Benny och min kusin Oliver kom idag :D
KulKul!!! :D
Vi har bestämmt att vi skall åka till ullared under veckan och där skall de köpa present åt mig, eftersom de inte är här när vi fyller och så...
På tal om dt, vet ni hur mkt jag HATAR  min brorsa. Joel asså, nt bias så mkt idag... :P
Jag stod ute och kastade pil och väntade på  att de andra skulle komma ut för vi skulle spela kubb.
Så kommer Joel och säger '' Nu vill jag kasta!'' och då svarade jag '' Men jag kastar nu så du får vänta tills jag e klar och han ba '' Neej för jag vill kasta nu!'' och så fortsatte vi så ett tag tills han fick damp och sparkade mig på smalbenet (där dt nu btw börjat bildas ett jävligt enormt och ömmande blåmärke :( ) och då går jag in och ber mamma säga till honom att lämna mig ifred ( jag vet att det låter litte barnsligt att ropa på mamma men det är ju det enda sättet att bli av med honom) och hon säger '' sluta bråka och ställ upp banan istället'' och då dampar Joel igen och hoppar på mig med sina fula, enorma naglar och river upp hela mitt lillfinger så dt svider som in i taksjo oran och börjar blöda, och river upp hela min överarm så att den också börjar svida och blöda, och mamma säger ingenting! :@
Då gick jag in och ner i källaren och pratade varken med ngn annan vuxen än pappa (eftersom att han inte varit hemma när dt hände) och jag pratade inte heller med Joel. När Oliver frågade mamma varför jag inte pratade svarade hon '' Hon låtsas inte prata med oss för att hon vill att vi skall tycka synd om henne'' som att jag inte kunde bli arg på allvar eller att ajg kände ett behov av att de måste avguda mig eller ngt! Tack för den! :@
Jaja... nu skall jag spela lite sims och läsa innan jag ''knyter mig'' :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0