2 juli 2011

Heej bloggen!
12 dagar kvar! Var bara tvungen att säga det... har ju sagt att jag skall börja nedräkningen till min födelsedag och jag kommer glömme det om jag inte skriver det i början...
Jag sov faan till halv 12 idag :o Då gick jag upp och åt lunch direkt...
Pappa skulle göra pankakor men han spillde ut smeten efter att han gjort 3 stycken, så jag värmde nachogratäng och joel fick ost-och skinkpaj och bias fick pankakorna... men jag klagar inte!!! :D jag <3 nachogratäng!!! :* <333 :D
Sedan gick jag upp och bloggade lite på min andra blogg www.tonarsbokentipsen.blogg.se och sådär, innan mamma kom in och tvingade mig att plocka undan på mitt rum igen :( tråkiit!!! :( D:
Och nu sitter jag här framför datorn igen efter att ha skrivit dagbok (Jag vet de flesta vid 10 års ålder, men jag gillade det och fortsatte :S) och skriver om min dag...
Men nu skall jag återgå till mitt icke-liv-liv och sluta blogga för en stund... 3 timmar eller så... :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0