11 juli 2011

Jag har inte skrivit på typ 6 dagar nu, och det beror på att jag gllömmt det eller inte orkat.
Nu är det bara idag och imorgon kvar :)
Lisse var askul :)
Elsa hade inget emot att jag inte åkte allt som hon åkte, utan eftersom att vi var så många så var det typ alltid minst 3 stycken som ville åka samma saker, så det blev ju aldrig någon som blev ensam.
Sedan var det ullared, där jag köpte några linnen, några tjöjor, lite spel och ltie filmer, men jag var helt pank så mamma betalade allt, förutom dataspelen som Liselott och Benny betalade som en födelsedagspresent till mgi :) Mamma köpte filmerna i present till mig, och kläderna fick jag ju ändå. Vi köpte också spelet ''Med andra ord'' :)
Men vi har inte spelat det än :(
Sedan dess har jag inte gjort så mycket, fredag och söndag regnade det, lördags var jag trött och hade asmkt mensvärk. Nu är det måndag och jag har fortfarande mensvärk och sådär. Så jag kommer nog sitta vid datan mestadels av dagen.
Imorgon blir det nog till Lisse med mormor och morfar, och fira mig födelsedag igen.
Sedan på onsdag blir det upp tidigt, öppna presenter med mamma, pappa, bias, mormor och morfar, åka till uttran och på kvällen blir det att fira Mia ( Ja jag blev sur när pappa berättade att vi inte skulle fira mig och joel utan Mia på våran födelsedag. Men hon fyller ju ändå 50 och det är ju lite större än att fylla 14...)
Skriver knke mer imorgon, om jag kommer ihåg och orkar... ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0