1 juli 2011

Tjoo bloggen!
Nedräkningen till mig födelsedag börjar. Det är nu den första juli, och det innebär att det bara är 13 dagar kvar. Men jag kommer däremot tillbringa halva födelsedagen i en bil :( Men det är tyvärr det enda sättet att träffa släkten på pappas sida, eftersom Mias familj e där då, och hon fyller 2 dagar efter oss och vill vara hemma då så...
Men jag vill ju nt fira utan mamma, och hon jobbar ju så jag kom på en ide som pappa faktiskt tyckte var bra (jag vet! Min pappa tyckte om MIN ide! :o) och den gick uut på att vi går upp klockan 7 på morgonen, firar med mamma och mormor och morfar (som kommer några dagar tidigare) och öppnar presenter och så... sedan sticker mamma klockan halv 8 och jobbar. Vi (pappa,jag,joel och tobias) gör oss iordning och så, sedan åker vi upp till uttran (vilket tar 6 timmar) och sover där till typ lördagen och sedan åker vi tillbaka hem...
Iallafall, jag har verkligen typ INGET liv! Jag har nt gjort ngt idag typ...
jag har kollat lite på film, fixat lite foton, bloggat, skrivit på min novell, gjort skivor och städat lite... städningen var väldigt tråkig! :o
Jaja, nu skall jag läsa lite och titta lite på tv... skriver mer imorgon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0